Türk Medyası ;)

Evet gençler bugünkü konumuz türk medyası. Nedir bu türk medyası? Önceden neydi, şimdi ne?

Aşama aşama yazalım;

İlk zamanlar, ayt ve cw gibi hack grupları yokken, mevcut hack gruplarının icraatleri zaten önce yurtdışı haber kaynaklarında yayınlanırdı. Daha sonra bizim ezik medyamız bilmediği bi konu olduğu için oralardan çevirip yayınlarlardı. Hackin belki de en seviyeli zamanlarıydı ancak ben o zamanlar bu alemde değildim.



Daha sonra cw ve ayt gibi forumlar türedi. Bu forumlar ilk zamanlar yaptıkları önemli işleri editörlere bildirmeye başladılar. Editörler bu hazır servis edilmiş haberleri yayınlamaya başladılar.

Zamanla bu adamlar daha önemsiz icraatleri de haber yaptırmaya başladılar. Tabi editörlerle kanka olmaya da başlamışlardı. Örnek haberler şu şekildeydi: Ayt 1000 site hackledi! cw 500 site hackledi!

3. ve en iğrenç aşama ise son birkaç yıldır mevcut olan durumdur. Bu aşamada bu hack grupları gerek üye kaybından (ayt nin dolandırıcılıklarının ortaya çıkmasıcw'nin değişik ideolojideki tuhaf tiplere kalması), gerekse zamanın bilişim teknolojilerinde deface yapabilecek bilgi düzeyine yetişememelerinden kendilerini DDoS saldırılarına adadılar (cw hala zaman zaman hack yapmakta fakat ayt kendini tamamen ddos'a adadı ;). DDoS saldırılarının ne olduğunu ve niye hack olmadığını burada 213213. kez anlatmayacağım, bilmeyen araştırır.

Peki aslında hiç hacklemedikleri bi yeri hacklemiş gibi göstermek bu adamların derdinde olan bişey mi? Tabii ki hayır. Sorsanız devletimiz için vatanımız için yapıyoruz. O haber orada görününce ülkemizin prestiji artıyor neticede diyecekler.

Peki siz böyle yalan haberler yaptırdıkça, bilgisiz, cahil ve bir o kadar gevşek editörlerin sayısını artırmış olmaz mısınız? Artsın nolacak diyenler isterlerse bi kolpa redkek haberlerini gazetelerde aratıp okusunlar. Bu haberlerin %99'u yalan haberdir veya DDoS haberidir.

Ama nasılsa siz öğrettiniz türk medyasına yalan haber yapmayı değil mi, sonuçta ülkemizin prestiji söz konusuymuş ;)

Bu yazıyı yazma sebebim de bugün gördüğüm şu saçmalık:
http://www.haber7.com/internet/haber/1182666-ayyildiz-tim-coca-colayi-hackledi

Hadi hayırlı işler, yalan dünyanızda yaşamaya devam edin. Derdi olanı da beklerim.


Dip not: Bu da bugün gördüğüm yeni skandalları, tweetleri sırayla okursunuz, hadi hayırlı işler.
https://twitter.com/AyyildizOrg/status/492448032940904450 https://twitter.com/AyyildizOrg/status/492708487458074624

2 yorum

Author
avatar

Abi bana kalırsa Hükümete yaranma çalışmalarından dolayı bir ittifak ekibi oluşturmuş Ayt. Cihan Haber ajansını hackledik demişlerdi, İshak Telli götüde zaten orada burada geziyorum diyip havalanıp duruyor. Ekipte ise çoluk çocuktan başka kimse yok. Bunların destek aldığı başka bir yer var, ALLAH olmadığı kesin. O yüzden onlarda kaybedecekler.. EyvAllah, m0st

Reply
Author
avatar

Evliya ne güzel demiş: Suskunluğumuzdan birşey anlamayan.? Konuştuğumuzdan ne anlayacak..! Gavsı Sani ks.
Dünya dönüyor yavşaklarda beraber dönsün. Önemli olan Allah c.c. katında doğru olanı

Reply